ردياب خودرو
گروه وايزر ارائه دهنده ردياب آنلاين خودرو،GPS خودرو و دزدگير ماهواره اي

با پيشرفت علم و تكنولوژي، دستگاه‌هاي پيشرفته‌اي به وجود آمده‌اند كه در تمام دنيا از آن‌ها استفاده مي‌شود. يكي از اين دستگاه‌هاي پيشرفته گيرنده‌هاي جي پي اس مي‌باشد. اين گيرنده‌هاي جي پي اس‌ در مكان‌هاي مختلفي كاربرد دارند. ردياب خودرو نيز با استفاده از امكانات جي پي اس خدمات منحصر به فردي را ارائه مي‌دهد. نمونه‌هاي مختلفي از دستگاه‌هاي جي پي اس موجود مي‌باشند و امكاناتي را كه به افراد ارائه مي‌دهند بسيار متفاوت است. لذا ما در اين متن قصد داريم تا نمونه‌هاي مختلف جي پي اس و ردياب خودرو را از زواياي مختلفي مورد بررسي قرار دهيم.

 

جي پي اس خودرو

مدت‌هاست كه سيستم‌هاي جي پي اس معرفي شده‌اند. اين سيستم‌ها كاربردهاي مختلفي دارند و افراد با بهره‌گيري از اين سيستم‌هاي جي پي اس مي‌توانند، فعاليت‌هاي بيشماري را صورت دهند. گفتني است يكي از كاربردهاي مشهود سيستم‌هاي جي پي اس در ردياب خودرو مي‌باشد. از تكنولوژي جي پي اس مي‌توان در قسمت‌هاي مختلف خودرو استفاده كرد. در كل مي‌توان گفت سيستم‌هاي جي پي اس كاربردهاي فراواني دارند. لذا افراد بسته به نوع كار خود مي‌توانند، از آن ها استفاده نمايند. البته كه سيستم‌هاي جي پي اس داراي برندها و نمونه‌هاي مختلفي مي‌باشد. لذا افراد در زمان خريد بايد با تحقيقات كامل بهترين نمونه را خريداري نمايند.

قرار دادن جي پي اس براي مسير‌يابي در خودروها

يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد سيستم‌هاي ردياب جي پي اس قدرت مسيريابي اين سيستم‌ها مي‌باشند. لذا افراد مي‌توانند با استفاده از اين پتانسيل، و با قرار دادن سيستم جي پي اس در خودروهاي شخصي خود به راحتي مسيريابي را صورت دهند. اين سيستم‌ها با استفاده از مانيتورهاي كوچكي كه در جلوي داشبورد ماشين نصب مي‌شوند و با برقراري ارتباط با ماهواره‌هاي جي پي اس مي‌توانند، در مسيريابي به افراد كمك شاياني نمايند. بسياري از اين سيستم‌ها سخنگو بوده و افراد را به مسيرهاي اصلي هدايت مي‌كند. اما در واقع امروزه با ارائه‌ي تلفن‌هاي همراه هوشمند و اپليكيشن‌هاي رهيابي قدرتمندي همچون Waze و Google Map در واقع دستگاه‌هاي رهياب خودرو از رده خارج شده‌اند مگر اينكه خودروهاي عموما خارجي به عنوان قسمتي از امكانات خودرو از سيستم رهياب استفاده نمايند.

 

جي پي اس براي مسيريابي در خودروها 

ردياب خودرو چيست؟

ردياب خودرو يكي از بهترين قطعات جانبي مي‌باشد كه افراد مي‌توانند با نصب آن بر روي خودرو خود از قابليت‌هاي منحصر به فرد اين دستگاه استفاده نمايند. از وظايف ردياب خودرو دريافت مشخصات حركتي خودرو و ارسال آن به يك سرور مي‌باشد. لذا در اكثر نمونه‌ها ردياب خودرو براي ارسال اطلاعات از سيستم‌هاي جي پي آر اس (GPRS) استفاده مي‌نمايند. گفتني است در اين ردياب‌ها مكاني براي قرار دادن سيم كارت وجود دارد تا با استفاده از آن ارتباط جي پي آر اس امكان‌پذير شود. انواع ردياب خودرو با كيفيت و با قيمت مناسب معمولاً براي زمان‌هايي كه ماشين مفقود شده و يا به سرقت رفته است استفاده مي‌شود. لازم به ذكر است ردياب خودرو داراي ويژگي‌هاي منحصر به فرد ديگري مي‌باشد، كه در ادامه متن به آنها خواهيم پرداخت.

 

ردياب خودرو چيست 

نحوه استفاده از انواع ردياب خودرو

ردياب خودرو داراي دو نمونه مختلف مي‌باشد، كه كاربرد هر كدام از اين دو با يكديگر متفاوت است. يكي از نمونه‌هاي ردياب خودرو به صورت آفلاين مي‌باشد. كاركرد اين نمونه به اين صورت است كه با دريافت اطلاعات از ماهواره‌هاي جي پي اس، اين اطلاعات را در خود ذخيره كرده و پس از متوقف شدن در يك مكان خاص اطلاعات آن را جمع‌آوري كرده و استخراج مي‌كنند. اما نمونه ردياب خودرو آنلاين به اين صورت مي‌باشد، كه با دريافت اطلاعات از ماهواره‌هاي جي پي اس و برقراري ارتباط از طريق جي پي آر اس تمامي اطلاعات را به مركز مورد نظر ارسال مي‌نمايد. گفتني است، نمونه‌هاي آنلاين كاربرد بيشتري دارد.

 

كاربردهاي بي‌شمار ردياب خودرو

همانطوركه در متون بالا به آن اشاره شد، بهترين ردياب خودرو داراي كارايي‌هاي بي‌شماري مي‌باشد. در دو پاراگراف قبل به اين موضوع اشاره شد، كه يكي از ويژگي‌هاي ردياب خودرو براي پيدا كردن خودروهايي كه به سرقت رفته‌اند، مي‌باشد. لذا افراد مي‌توانند با استفاده از اين سيستم خودرو خود را با استفاده از نرم‌افزارهاي مختلف رديابي كرده و مكان خودرو را پيدا نمايند. لازم به ذكر است اين ويژگي يكي از ويژگي‌هاي بسيار كوچك آن مي‌باشد. از ردياب خودرو مي‌توان در كنترل و مديريت ناوگان مسافربري (اتوبوس‌ها)، ماشين‌هاي امداد رسان مانند اورژانس و پليس، اتومبيل‌هاي كرايه، خودروهاي شخصي و ... استفاده كرد. با توجه به كاربردهاي فراواني كه سيستم ردياب خودرو دارد، بسياري از افراد اين سيستم را بر روي ماشين‌هاي شخصي خود نصب مي‌كنند. لازم به ذكر است نصب ردياب خودرو بر روي يك سري از خودروها، مانند ناوگان حمل و نقل عمومي ضروري و اجباري مي‌باشد.

 

كاربردهاي بي‌شمار ردياب خودرو 

تكنولوژي جي پي اس خودرو

همانطور كه در متن بررسي شد، تكنولوژي جي پي اس به همراه اپليكيشن سرو كاربردهاي فراواني دارد. لذا با استفاده از پتانسيل‌هاي اين تكنولوژي و به كارگيري آن در قالب ردياب خودرو مي‌توان از حداكثر توان آن استفاده كرد. لذا در هنگام تهيه و نصب اين نوع از سيستم‌ها تلاش نماييد، تا نهايت دقت را به خرج دهيد. از اينكه ما را تا پايان متن همراهي نموديد بسيار سپاسگزاريم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۳:۱۳ ] [ گروه تحقيقاتي كاوشكام آسيا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل
مبلمان اداری با بهترین کیفیت
www.fazagooya.com

سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

انواع میز کارمندی
قیمت میز کارشناسی
www.afn-furniture.com

one day tour in Tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

مراکز عرضه دام زنده
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

عمل های شایع در بین خانم ها
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

تشریفات مجالس
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

تشریفات عروسی رویایی طلایی
باغ عروسی رویای طلایی
www.royayetalaei.com

خرید دسته گل عروس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک زایس
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

مبلمان اداری
انواع مبلمان اداری
www.azaran.com

ویژگی های باغ عروسی در بهار
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق خواب
انواع کاغذ دیواری اتاق خواب با بهترین کیفیت
www.azinzand.com/fa

تشریفات عروسی
برگزاری مجالس با شیک ترین تشریفات
www.maghsoudloocatering.com

حفر چاه نو
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

ردیابی موتورسیکلت سرقتی
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

متخصص چشم پزشک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

CNC چیست و چگونه کار می کند
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

کرم دور چشم کلاژن
کرم دور چشم کلاژن تالگو
www.thalgoparis.com

ترمیم کننده بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی زیبایی کم خطر اما موثر
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تور استانبول نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.yasminseyr.com

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

انبار
آنچه باید درباره انبار بدانید
www.fazasazanamin.com

کلید سازی شبانه روزی
کلید سازی تهران
www.kelidsazitehran.com

دستگاه نوار قلب
ECG قیمت دستگاه نوار قلب
www.kavoshcom.com

بلیط هواپیما چارتر
خرید بلیط هواپیما لحظه آخری
www..jibojet.com

خدمات زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار عروسی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور استانبول نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور دبی نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی